Reiser/Turer :D

Sandefjord fengsel, del 1

Hei :)  Jeg sa jeg skulle lage ett innlegg om hvordan det var i fengsel. det er jo litt lenge siden nå, men bedre sent enn aldri? er det ikke det "de"sier..... :) <3 Her er ...

ITALIA 2016 <3

Hei igjen :)  da var jeg tilbake :) igjen.. ;p   Har vært på ferie i nydelige Italia! <3 Det var sååå fint der :) var der i 9 dager :) har tatt masse bilder :) her er noen av de...

Inspo !! <3 Fly awaY

Sitter her og drømmer meg bort i kalde vinter norge, jeg vil til varmere steder som dette, OMG så nydelige steder<3 har såå lyst p reise vekk, laaangt vekk til ett varmere land å bare bli der .....

Polen, siste del , beste del:D<3

Da er vi hjemme i Norge igjen :) Her er noen bilder fra turen våres :) En kjempe herlig turm virkelig vellykket :):) fikk shoppa sååå urtulig masse <3 Her er noe av det. :)    ...

Polen del 2 <3

Hei alle og goood kveld til dere :) nå koser vio oss masse her i polen :) har fått shoppa en hel haug :):) skal ta noen bilder å legge uti mårra så dere får se :...

Shoppingtur tul Polen <3

Hei alle <3  i dag reiser jeg og mamma til polen på , vi skal på shopping tur i to dager :) gleder oss såå masse <3 Det er også en mor og datter tur egentl...

Oslo tur <3

Hei og good helg alle sammen :) jeg fikke ikke blogget i går, da jeg kom hjem veldig sent .. :) Litt av en dag i går, startet med å stå opp 04:30, for å reise til oslo .. skulle være i oslo kl 8 så...

Telttur :)

Hei og god kveld alle <3 I natt har jeg og samboeren min vært på telttur :O Vi bråbestemte oss for å dra ut å sove i telt, det har jo vært så varmt i det siste :) Tenkte vi... Vi pakka med oss...

Hyttekos <3

Det ble taco midda på hytta også :) velig koselig :) Love taco ;) Å skjønne Boss klarte å legge hodet sitt oppå bordet idet jeg skulle ta bildet ;P <3 Vi hadde kjøpt med fastelavensboller :) ...

Hyttetur :)

Her er noen bilder fra hytteturen til Luksefjell :) Vi hadde det ganske morro :) Vi aka litt tilogmed :) Eller jeg da :):)

Hyttetur i Luksfjell :)

Da harjeg og en venn vært på hytta i en uke nesten :) Den siste nattadro han hjem og jeg hadde med ei venninne oppover :) så det ble en jentekveld siste dagen :) veldig koselig :)<3 Dette bilde...

Danmark 2014 <3

DanmarksFerie 2014, Her er ett bilde i fra stranda i Hirtshals. Det var kjempe fint der:) Det blåste som det altid gjør i Danmark, men vi gik en lang fin tur på stranda fordet :) <3

YoutubeVideo-Elger på veien ;D

Da vi var på vei til Rauland, kjørte vi bak disse ett stykke, før det kom bil i mot å de kom seg ut av veien :) Det var en mor med to kalver :) <3

Nydelig utsikt ☀⛅❄

⛄❄Masse snø ❄⛄

❄❄❄Det var såå masse snø i rauland, dette bildet er tatt ca halv times tid etter vi begynnte å kjøre ned fra fjellet. :) Det var såå sylt masse snø :) ❄❄❄

Rauland 2015

Jeg ville legge ut noen flere bilder fra turen opp til rauland🌼 Det var så fint, fikk tatt så mange fine bilder :) ❤

Rauland høyfleldhotell

Hotellet vi sov på i Rauland :) og ett bilde på vei opp :D

Rauland :D

tTuren gikk til Rauland på torsdag :) Har hatt en kjempe fin tur til Rauland :) vi sov på Rauland høyflellshotell :)

Rauland - kveldskjøring

Vi kom opp til Rauland torsdag kveld :) vi hadde veldig lyst til å stå i bakken samme kveld, men ingen hadde kveldskjøring, så vi bestemte oss for å ta på utstyr å ta med bretta å gå opp ! :D Det ...
Ine Therese <3

27, Skien

Jeg er ei jente på 27 år , jeg bor for tiden litt utenfor Skien, med mine 2 nydelige dyr :) <3, minsamboer og hans 2 dyr.. :p :D Her har jeg bodd i 10 år snart :) (ikke samme sted da , flytter stadig vekk :)) men i Telemark ihvertfall :) Jeg kommer til å blogge om Klær, mote, sminke ,antrekk , parfymer, hverdagen, de nydelige dyra mine , og litt av hvert, det som faller meg inn egentlig :D <3